گروه ریاضی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد

ریاضی-بخشنامه ها-بازدیدها-نمونه سوال

گروه ریاضی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد

ریاضی-بخشنامه ها-بازدیدها-نمونه سوال

هدف عالی قیام حسین (ع) از زبان خود امام

 

هدف عالی قیام حسین (ع) از زبان خود امام

قیام مقدس و پرشکوه امام حسین(ع)ریشه در انحراف هاى بـنیادى و اساسى در جـامعه اسلامى داشت. این انحراف ها زائیده انحراف حکومت اسلامى از مسیر اصلى خود از سقیفه به بـعد بـود. که پس از شهادت على(ع)کلا بـه دست سلسله سفیانى و حزب ضد اسلامى اموى افتاد. بـه گواهى اسناد تاریخى, سران این حزب هیچ اعتقادى بـه اسلام و اصول آن نداشتند(1). و ظهور اسلام و به قدرت رسیدن پیامبر اسلام(ص)را, جلوه اى از پیروزى تـیره بـنى هاشم بـر تـیره بـنى امیه, در جریان کشمکش قبیلگى در درون طایفه بـزرگ قریش مى دانستند(2).

هاشم بـر تـیره بـنى امیه, در جریان کشمکش قبیلگى در درون طایفه بـزرگ قریش مى دانستند(2).

ادامه مطلب ...

تسلیت به مناست فرا رسیدن محرم 94


فرا رسیدن ایام سوگواری محرم  را خدمت کلیه همکاران فرهنگی  ، دانشجویان و دانش آموزان عزیز تسلیت عرض می کنم
        عکس های زیبا مخصوص محرم و عاشورای حسینی

تسلیت به مناسبت حج خونین

انالله و اناالیه راجعون
فاجعه‌ی مصیبت‌بار امروز در منا که در آن جمع کثیری از ضیوف‌الرحمان و مومنانِ مهاجر الی‌الله از کشورهای گوناگون، اندوهی بزرگ در جهان اسلام پدید آورده و عید آنان را عزا کرده است. در میهن عزیز ما نیز دهها خانواده که مشتاقانه در انتظار عزیزان حج‌گزار خود بودند، اکنون به عزای آنان نشسته‌اند. بنابراین  با قلبی سرشار از غم و همدردی با مصیبت‌دیدگان، این حادثه اندوهبار را به روح مطهر حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) و به ساحت مقدس ولی الله الاعظم حضرت صاحب‌الزمان (اروحنا فداه) که صاحب‌عزای اصلی است، و به همه بازماندگان و عزاداران در سراسر جهان اسلام به ویژه در ایران عزیز تسلیت عرض می‌کنیم و رحمت خاصه خداوند غفور و رحیم و شکور را برای این میهمانان گرامیش و شفای عاجل آسیب‌دیدگان و مجروحان را از درگاه عطوفتش مسألت می‌نماییم

گزارش مهرماه 94

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته اول مهرماه 1394  جلسه آغازین تمام همکاران در گروه های آموزشی اداره برگزار شد و همچنین در هفته دوم  بررسی  ابلاغ همکاران و تعیین تاریخ های بازدید از دبیرستان ها و قطب بندی آنها انجام گردید

در هفته سوم مهرماه 1394 روز دوشنبه مورخه ی 20/7/94 از دبیرستانهای زیر بازدید به عمل آمد

1-   در دبیرستان دخترانه دولتی بهار گلدشت (خضراء) به طور حضوری از کلاس سرکار خانم معصومه بهنام که مشغول تدریس درس آمار و مدل سازی سال سوم تجربی بودند بازدید شد. همچنین خانم بهنام دارای لیسانس ریاضی که دارای سیزده سال سابقه تدریس در دبیرستانهای دوره اول و دوم می باشد و روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه در دبیرستان فوق الذکر حضور دارند.

2-   در دبیرستان دخترانه دولتی نمونه بهار به طور حضوری از کلاس سرکار خانم افسانه خسروی که مشغول تدریس ریاضی (3) سال سوم تجربی بودند بازدید شد. همچنین خانم خسروی  دارای فوق لیسانس ریاضی که دارای بیست و دو سال سابقه تدریس در دبیرستانهای دوره دوم می باشد و روزهای : شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در دبیرستان فوق الذکر حضور دارند.

3-   در دبیرستان دخترانه دولتی نمونه بهار به به طور حضوری از کلاس سرکار خانم فرزانه فتح الهی که مشغول تدریس ریاضی (2) سال دوم تجربی بودند بازدید شد. همچنین خانم خسروی دارای لیسانس ریاضی که دارای بیست و یک سال سابقه تدریس در دبیرستانهای دوره دوم می باشد و روزهای : شنبه ، دوشنبه ، سه شنبه  و چهارشنبه در دبیرستان فوق الذکر حضور دارند.

4-   در دبیرستان دخترانه غیر انتفاعی بهارستان شیفت صبح از کاربرهای همکاران محترم سرکار خانم الف)  لیلی سبزواری ب)  لیلا ادیب منش پ )  مژگان دهقان ت) زهرا محمدی دبیران ریاضی به طور غیر حضوری بازدید شد . همچنین خانم سبزواری دارای لیسانس ریاضی دارای دو سال سابقه تدریس که روزهای یکشنبه و سه شنبه در آموزشگاه حضور دارند و سرکار خانم لیلا ادیب منش دانشجوی دکترای ریاضی دارای هشت سال سابقه تدریس و روزهای یکشنبه و سه شنبه در آموزشگاه مشغول تدریس می باشد. سرکار خانم مژگان محمدی لیسانس ریاضی دارای سه سال سابقه تدریس و روزهای یکشنبه و سه شنبه در آموزشگاه حضور دارد. سرکار خانم زهرا محمدی لیسانس ریاضی دارای پنج  سال سابقه تدریس و روزهای  شنبه ،یکشنبه و چهار شنبه در آموزشگاه مشغول تدریس می باشد.

در دبیرستانهای دخترانه : بهار گلدشت (خضراء) ، نمونه بهار گلدشت و غیر انتفاعی بهارستان خیرآباد کلیه عوامل اجرایی و آموزشی مشغول انجام وظیفه بودند و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت.  در ضمن از زحمات کلیه همکارانی فرهنگی بی نهایت سپاسگزاریم

 

 

تبریک مهرماه 94

بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز بهار تعلیم و تربیت بر کلیه همکاران گرامی  ، دانشجویان و دانش آموزان
عزیز و ارجمند مبارک باد و مهری پراز موفقیت و سلامتی برای  کلیه عزیزان و
خانواده های محترمشان آرزومندیم